Wat is EFiliaaL?

EFiliaaL is een samenwerkingsverband tussen ondernemers en partners die klanten voor deze ondernemers aanbrengen. Deze partners ontvangen een vergoeding, maar pas als de koop gesloten is. Tot dat moment heeft de ondernemer geen kosten en kunnen we dus spreken van no-cure-no-pay marketing. Om het werk van de partners te vergemakkelijken ontvangt de aangebrachte consument eveneens een bonus.

Wat doet een promotor?

Deze partners van de winkeliers/ondernemers worden "promotor" genoemd. Een EFiliaaL promotor maakt actief reclame voor een winkelier door het uitdelen van een speciaal soort waardebon, de zogenaamde eFlap. Uitdelen van deze eFlap kan online, via internet, email, social media, chat, smartphone etc. Of via papieren bonnen, kaartjes, drukwerk, flyers, briefpost, advertenties en noem maar op.

Wat is een regio?

Een regio is een groepering van winkeliers en verkooppartijen. Deze groepering kan geografisch zijn zoals een bepaalde gemeente maar ook branchegewijs zijn opgezet. Alle tuincentra in Gelderland bijvoorbeeld. De regiomanager is de drijvende kracht om zo'n volledig mogelijke verzameling winkeliers en verkooppartijen binnen zijn regio bij elkaar te brengen en te helpen aan nieuwe klandizie. Maar het gaat verder: Dankzij EFiliaaL kan de regiomanager een nieuwe vorm van activiteit, optimisme, gedrevenheid en economisch elan uitstralen. Iets wat veel winkelcentra goed kunnen gebruiken

EFiliaaL en de infrastructuur

EFiliaaL is gebaseerd op een groot aantal onderlinge afspraken en vergoedingen. Deze worden geregeld met een geavanceerd geautomatiseerd systeem: de infrastructuur van EFiliaaL. Gezien de noodzakelijke vertrouwelijkheid is gekozen voor de meest moderne technieken uit de financiële wereld.